Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About DJariArtz

DJariArtz menyediakan Perkhidmatan Perancang Perkahwinan, Dekorasi Hantaran, Katering dan Kanopi. Hubungi CiDa@ChaM 016 905 8532 / 016 232 8532 atau Email di djariartz@yahoo.com

Get The Latest News

Sign up to receive latest news

Sunday, May 18, 2008

| |

Majlis Makan Malam KRISPUTRA Di Taman Pancarona, Presint 18, Putrajaya

Pada 16hb Mei yang lalu.. berlangsung satu majlis makan malam serta pelawanan persahabatan bolsepak di antara ahli KRISPUTRA (anak-anak kakitangan PERBADANAN PUTARJAYA) dengan Rumah Bakti Anak Yatim Limpahan Bakti. Djari Artz telah diberikan kepercayaan untuk menyediakan majlis makan malam dan `supper' bagi semua jemputan, urusetia serta para pemain bolasepak yang hadir pada malam tersebut. Perlawanan persahabatan itu juga turut diserikan dengan kehadiran YBhg Tan Sri Shamsuddin b Osman serta Ketua-ketua Pengarah Jabatan Perbadanan Putrajaya.

Menu majlis tersebut atas permintaan khas telah disusun khas begi berkonsepkan rasa kampung dengan sedikit citarasa cotinental.
- Nasi goreng ayam pedas- (makanan awal bagi pemain bola sepak)
- Ayam goreng berempah utara

- Fillet ikan goreng tempura dengan sos cili thai

- Gulai daging kawah
- Sayur campur tempe/ikan bilis/tauhu/kacang panjang

- Ulaman dan sambal belacan



Menu istimewa untuk jemputan khas:
- Masak Asam Pedai Ikan Parang Istimewa
- Sotong goreng tepung

Majlis berjalan lancar walaupun beralku sedikit kelewatan dari jadual asal. Majlis makan malam tersebut dihidangkan bersama-sama perlawanan bolasepak yang akhirnya kemenangan berpihak kepada Krisputra dengan jaringan besar 8-1. Walau bagaimana pun, pujian harus diberikan kepada para pemain dari Rumah Limpahan Bakti yang turut menunjukkan permainan yang baik dan menghiburkan.

Majlis berakhir pada jam 11.30pm setelah penyanmpaian hadiah serta hadirin dijamkan dengan jamuan ringan roti jala serta kueh-kueh traditional. Diharap majlis seperti ini akan dapat diadakan lagi bagi menjalin silaturahim antara komuniti setempat dengan anak-anak yatim in;i sekaligus dapat mengikis rasa kekurangan dan memberi semangat untuk mereka untuk lebih berusaha. Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada Puan Sateerah dari PJC yang gigih dan berusaha keras mengatur perjalanan katering ini.

Berminat dengan perkhidmatan katering kami?
Hubungi Sham@CiDa
016 232 8532/016 905 8532
www.tips-fb.com