Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About DJariArtz

DJariArtz menyediakan Perkhidmatan Perancang Perkahwinan, Dekorasi Hantaran, Katering dan Kanopi. Hubungi CiDa@ChaM 016 905 8532 / 016 232 8532 atau Email di djariartz@yahoo.com

Get The Latest News

Sign up to receive latest news

Friday, July 4, 2008

| |

ENTRI AKAN DATANG

Sudah seminggu saya tidak berkesempatan mengemas kini laman blog serta fotopages kami.. Seperti anda semua maklum.. kami menyertai Minggu Kraft dan Kerja Kahwin Anjuran KEKWA di Karyaneka.. Fuhh.. penat tetapi seronok.. Ternyata penganjur benar-benar mengatur perjalanan majlis dengan pengisian-pengisian yang baik serta terancang.. Ada saja aturcara yang diadakan membuatkan para pengunjung berasa dalam mood yang baik dan merasai kemeriahannya.. (pssttt.. kak cida jadi juara gubahan bunga tangan taw... tunggu entri nanti...jgn bagi tau dia heheheh)

Ogos akan datang ini bulan yang sangat sibuk buat kami.. Saya sendiri terpaksa menyemak kembali barang-barang bagi hantaran takut-takut bertembung dan tidak mencukupi.. Ada beberapa tempahan majlis sekitar 16hn-18hb terpaksa kami tolak sama sekali kerana kami mengendalikan majlis perkahwinan di Negeri Sembilan..Semua krew akan turun kat sana..

Ok.. saya berjanji minggu depan pasti akan ada entri terbaru.. cerita serta cora coret Minggu Kraft dan Kerja Kahwin, penyerahan Sekolah Bistari Presint 11, Item-item terkini di galeri, hantaran dan gybahan serta banyak lagi.. Semuanya khas buat anda yang sentiasa menyokong kami untuk terus `berkarya' dalam hasil kerja kami..



Buat anda semua, datang lah sertai lah kemeriahan Minggu Kraf dan kerja Kahwin ini... aiakan berakhir pada 7hb ini dan banyak manfaat yang boleh anda dapati di sana..

Jumpa lagi.. wasallam..

ChaM@CiDa
www.tips-fb.com